Be yourself !

Assalamualaikum..

Ramai kat luar sana x ada keyakinan utk jadi diri sendiri kan ?

Yela..kita cepat rasa rendah diri dengan kekurangan yang kita ada..
Korang jangan la pk cmtuh der !
Keyakinan diri tu penting tak kira la korang buat apa2 pon..
Kalo korang rasa diri ko tak cantik ke,x pandai ke..

Hye ! STOP !!!

Jangan pk cmtuh..Jangan set dalam otak korang mcm tuh der !

Setiap ciptaan Allah itu sempurna cuma keistimewaannya berbeza..

Jangan cepat rasa rendah diri nanti orang pijak kepala korang..Cayalah !

Dulu ak pun cm korang xde keyakinan diri..yela ak ni bkn cantik mne pon..xde la pandai mana pon..hahahaha

Tapi disebabkan keyakinan yang mendalam..cehwahhh...Alhamdulillah..ak dapat ape yg ak nak..cuma nak kawen jew xdapat lagi sebab mak suruh blaja tinggi2 dulu ... Hek3

Igt ! Jadi diri sendiri itu lebih baik taw!

Be yourself k ?
 Fighting !!!



A letter to my ex ~

You hurt me ....
You lie to me....
You backstabbed me...
You kept me believing in something that you knew wasn't going ti happen...
You played with my felling to you...
You toyed with my emotions....
You fix my heart just to break it...
You said you were diffrent but turned out to be the same...
 But the worst part of all was that you pretended that you really cared...
When you really did't..

But i forgive you....

                                  Just so you know.....





SELAMAT HARI RAYA :3

Selamat Hari Raya untuk semua !

Akhirnya..dah masuk 2 Syawal dah kita.Begitu cepat Ramadhan meninggalkan kita..

Huhuhu..sedihhhh.... ;(

Ape2 pon..siapa yang puasa penuh tahniah..sape yang tak..cepat2 ganti yew (erk ?mcm ckp kat diri sendiri jew -,-)

Mesti korang epi kan dapat berkumpul nan family ramai2...Alhamdulillah,,

Semoga hubungan silaturrahim korang kekal selamanya..AMIN !

Okela...ape2 pun Selamat Menyambut Hari Raya Aidil Fitri untuk semua muslimin & muslimat :D