CUTE CAT ~

Korang nak tengok tak gambar kucing yang aku rasa paling comel la...Korang nak tengok tak ?

TADAAAAAAAAAAAAAAA............

Ciap pakai spek lagi ... Haaaaaa....










FREEDOM ! Novel Time !!!

Alhamdulillah..
Habis dah exam..epi xpayah cakap la memang epi sangat2...
Sebelum penggal dua datang...Aku nak habiskan novel ak yang dah memanggil kat rak buku tuh,,,Hohoho
^______________^

Salah satunya...Karya Orkid Edyliyne .. <3

Peperiksaan STPM Semester Kedua !

EXAMINATION SEM 2 IS COMING !!!!!!!!

Exam semester 2 tinggal beberapa hari lagi..Bapak takut weyhhhh!Buku tak pegang pon lagi..Hari ni aku xpergi pulak kelas PA(Subjek utama ) ary ni...huhuhu
Bukan tak nak pergi tapi aku terbangun lewat pagi tadi...
Petang ni baru aku na pulun subjek untuk ari selasa nanti...
Doakan kejayaan aku keyh ! 
Untuk semua pelajar Tingkatan 6 yang akan mengambil peperiksaan STPM ary selasa ni..Buat yang terbaik ! FIGHTING !!!!!!!



Selamat Hari Guru

Hari ni semua guru menyambut Hari Guru kan ?

My mama guru jugak...Hepi tgok dy bawak balik hadiah...2 plastik besar weyhhh! Giler best !

Untuk semua cikgu yang telah mengajar saya...SELAMAT HARI GURU ! YOU ALL THE BEST !