Apabila Result STPM Menghantui Diri



Assalamualaikum...

"Tiqah,check dok lagi result?"

Gulp!

"Belum la,"

"Check la cepat.Nak tahu,"

Amboi,kengkawan aku bukan main nak check result bagai.Hahaha

Bila buka Facebook & Twitter penuh dengan post pasal result STPM !

Semuanya post dapat keputusan cantik & mantap.Aku ni bukan pandai mana tapi mampu la jugak dapat 2.5 something ke atas.

Dah la masa tu aku tak ada kredit nak check.Minta ihsan sepupu aku yang comei tu untuk pinjamkan aku fon dia.Thanks ELLE YOO !

Tangan aku sejuk gila bila nak taip  'STPM RESULTP3 94XXXXXXXXXX' dan hantar ke 15888
Tapi digagahkan jua la taip sebab nak tahu result macam mana. >,<

Bila mesej dah masuk.Menggeletar jugak la lutut aku semua.Bagai nak luruh jantung aku.Bila aku bukak.

'Eh?Ni result aku ke?'

'Aku salah taip no ic ke apa?'

Bila dah check no i/c banyak2 kali.Hanya mampu menangis dan ucap syukur kepadaNYA .....

Ya Allah,terima kasih banyak-banyak !!!









4 comments:

Mas Diey said...

mesti debar sangat kan ? haha

Atiqah Zayana said...

Thu xpe...hahaha.. :D

ejulz said...

tahniah.. :)

Atiqah Zayana said...

Terima kasih :)