He make me smile again


                                                        بسم الله الرحمن الرحيم

"Merajuk pasal hari tu eh ?,"si dia bertanya.

"Ehhh..mana ada.Tak main la merajuk-merajuk ni,"aku menjawab selamba.Dalam hati menjerit 'Merajuk la woii.Gila tak merajuk.Aku nak kau pujuk aku balik'.

"Saya minta maaf.Lepas ni tak cakap dah" Sayu je suara dia.
Aku tersenyum.Tahu pula.

DONE !! (settle sudah masalah yang membuatkan aku 'perang dingin' selama beberapa hari)

Dalam beberapa hari selepas kejadian tu,dia jaga pertuturan dia supaya aku tak merajuk lagi dah.Alolo..sweet la tu? Thanks sebab jaga hati saya.Actually tak terasa mana pun.Saja nak uji. *gelak jahat sambil guling-guling atas lantai.

Dah elok xberperang,tiba-tiba phone dia hilang.Alamak! Macam mana nak contact ni ? Last-last facebook la tempat bermesej dan menghilangkan rindu.Cehwahhhh...Ayat kau tak boleh blah la tiqah.Ada aku kesah ???? -_-'''

Apa-apa pun semoga Allah meredhai hubungan aku dengan si dia.InsyaAllah kalau ada jodoh tak kemana kan ?


Thanks Allah sebab pertemukan aku dengan 
si dia yang setia dikala bahagia dan duka.
InsyaAllah.


No comments: