Perlu Ke Azam Tahun Baru ?

                                                   
                                                         بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum

Hari nak cakap pasal azam tahun baru.Ehem..ehem..
Alang2 nak masuk tahun baru dalam beberapa jam lagi elok benor aku update pasal azam tahun baru.Ye dok ?Apa maksud azam ni ? Korang tahu ? Bagi pendapat aku la,azam ni apa yang kita nak capai.Betul tak ?

Apa azam tahun baru ciktiqah ni ?Okey,nak cerita la sikit azam tahun baru i ni.



  • Kumpul duit banyak-banyak
  • Nak ada gadget canggih macam iphone ke ? ;)
  • Karang novel (kalau boleh la)
  • Jadi muslimah yang solehah buat keluarg
Nampak tak azam tahun baru aku ? dah baca ? azam korang macam mana pulak ? 

Actually,kadang2 aku terfikir perlu ke azam tahun baru ni ? Setiap tahun korang azam macam-macam tapi ada tak yang korang azamkn tu tercapai ? Kalau ada alhamdulillah. :)

Sebenarnya,bagi aku azam tahun baru ni tak perlu.Bagi pendapat aku la.Kalau bukan tahun baru pun kita boleh buat azam kan ? Betul tak ? Azam tahun baru ni sebab nak buatkan korang bersemangat untuk capai apa yang korang nak tapi tak tercapai pada tahun lepas.

Pada pendapat aku,azam tahun baru ni tak seberapa penting.Tapi untuk pengetahuan pembaca semua,korang boleh azam bila2 masa je.Tak payah tunggu tahun baru okey ?

Setakat sini jew la hasil tangan aku ni haaa...Tak larat dah nak menaip.
Apa2 pun selamat menyambut tahun baru untuk semua pembaca blog ciktiqah okey ?

Thanks for reading.

Yang benar,

Ciktiqah



No comments: