JOM DAFTAR WhooHAA SEKARANG !



                                                          بسم الله الرحمن الرحيم
                               

                           Home

Assalamualaikum.

Hari ni aku nak share sikit dengan korang semua apa yang aku dapat dari kawan blog aku yang lain.Mesti korang tertanya kan apa benda ni? WhoHAA! ni apa?Main jerit-jerit ke ?


Okey! Daripada aku melalut panjang-panjang lebih baik aku cerita kat korang semua. WhoHAA! ni merupakan satu laman sesawang yang dapat memberi faedah kepada kita.Faedah macam mana tu eh?Korang cuma pelu menjawab soalan-soalan yang gila super mudah dan dapatkan points dengan hanya petik jari je.Mudah kan ?

Bila points korang dah banyak.Korang boleh tebus hadiah dengan points korang tu.Macam-macam ada.Nak tahu hadiah dia apa? Okey.Aku bagi contoh satu la taw untuk galakkan korang pergi ke WhoHaa ni..IPAD MINI merupakan salah satu hadiah yang ditawarkan!!!

Mesti dah excited kan?

Bila korang dah jawab semua soalan..korang tunggu la dalam dua or tiga hari lagi untuk soalan lain pulop..

Lagi satu cara untuk tambah points mudah je..

Korang invite la rakan-rakan korang dan korang akan dapat 100 points kalau rakan-rakan korang mendaftar.Banyak tak ?

Cara untuk invite rakan korang macam ni pergi ke My Account > Refer a Friend dan korang share la link yang dia bagi tu kat facebook ataupun twitter :)

Korang copy link ni dan daftar -> http://www.whohaa.com/register?referral=34185


Selamat mencuba :)


                 

2 comments:

Mastura Aziz said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Atiqah Zayana said...
This comment has been removed by the author.