Freedom !

                                                       بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum.. (Kalau tak jawab dosa,kalau jawab sayang)

Akhirnya,sudah beberapa hari aku dah free dari buku sekolah,exam dan baju sekolah.Yay! Alhamdulillah.



Sekarang ni aku tengah nak tunggu rancangan aku pada waktu cuti nanti.Korang ada idea nak pergi mana?Memandangkan aku ni jenis yang tak suka terperuk dan suka jalan-jalan merata.Aku ambil keputusan untuk ikut lawatan yang cikgu aku buat.Berjalan ke 6 buah negeri.

Gerik -> K.L -> Selangor ->Pahang ->Terengganu -> Kelantan

Tarikh :9,10,11/12/2013

Banyak kan? Just dalam 3 hari je wei ! Bayaran just RM120 je..Amat berbaloi.

Then,sekarang ni aku tengah siapkan barang untuk pergi lawatan.Haha.Macam budak sekolah je ada lawatan segala.Tapi yang ni kitaorang buat untuk berkumpul ramai-ramai and have fun together sebelum semua nanti buat haluan masing-masing.

Nanti nak jumpa ramai-ramai macam ni dah susah.Yela,nanti ada yang dah kahwin,belajar apa semua.Betul tak?

Nantikan story pada hari aku balik lawatan nanti okey uolls.

Have fun.Hope korang enjoy cuti korang :)

Thanks for reading :)

No comments: