SilkyGirl Magic Pink Lip Balm Pilihanku


Silkygirl Magic Pink Lip Balm
                                                   
Assalamualaikum pembaca semua....

Hari ni na share sikit tentang silkygirl magic pink ni.Korang penah try tak lip balm ni ? Best! Berangin jew rasa.Lagi satu,warna dy ikut warna darah bibir kita.

Sebab apa aku pilih lip balm ni..

Sebabnye lip balm ni melembabkan bibir aku selama 6 JAM! Diperkaya dengan agen anti-oksida Vitamin E untuk melindungi bibir.

Dirumus khas dengan :

Minyak Jojoba : Ekstrak tumbuhan semulajadi untuk melembapkan dan melicinkan bibir.

Minyak Shae Butter : Membantu mengekalkan kelembapan dan keanjalan bibir.

Minyak Biji Macamadia Ternifolia : Berfungsi untuk melembutkan dan melincinkan bibir.


Aku penah la pakai pg sekolah ritu,then ada cikgu tanya aku pakai lipstik ke ? Aku terkejut la.Aku takkan sesekali pakai lipstik.Urghhh~ Tak suka sebab rasa semacam.

Kalau pakai lip balm ni rasa cam fresh jew bibir kita.Serius ! Kalau tak caya korang try la beli.Harga pasaran tak silap Rm9.90 je.Tapi aku suka beli kat satu shop ni.Murah je dia jual just Rm7.90.Kurang Rm2 je.Hehehe ^_^

Aku kalau pergi mana-mana aku akan pastikan aku bawak lip balm ni.Yew la.Wajib ada dalam handbag korang taw girls!Wajib ~

Lip balm ni korang boleh beli kat Watson ke,Guardian ke tempat alat-alat solek.Mesti ada punya la...Huhuiii ~

Selamat membeli dan selamat mencuba ~ (sambil kenyit mata >_^)

Salah satu perisa Lip Balm Silkygirl (Cherry)










No comments: