Selamat Hari Tua Ikram !

                                                                بسم الله الرحمن الرحيم


 Assalamualaikum..

Semalam(25.10.2013) tepat pukul 10.00pm.

Tunggu dan tunggu ~

Masa tunggu awak,awak tak tahu betapa seram+sejuknye tangan saya.Saya pun tak tahu kenapa.Mungkin sebab dah lama tak jumpa awak mybe.Selama 6 bulan kita tak jumpa hanya berhubung melalui fon,Facebook dan Skype je.tsk..tsk :'(



Bila awak kol je saya kata awak dah sampai.Lagi triple la sejuk tangan saya.Hahaha..



Bila jumpa awak.Hanya Allah yang tahu betapa rindunya saya kat awak.Memang tak sangka saya akan jumpa awak malam tu.Tanpa kita sedar,esok (tepat 12 mlm bersamaan 26.10.2013) adalah bufday awak.Hebat tak rancangan-NYA?

Sebelum ni kita selalu plan nak jumpa,tapi tak pernah menjadi untuk bertemu awak.Ada je masalah yang timbul kadang-kadang menimbulkan salah faham antara kita.Tapi awak tak pernah marah saya selama saya kenal awak.Tinggi suara pun tak pernah dan awak selalu tegur saya kalau saya ada buat silap ke apa ke.Thanks sgt2..

Bila dah jumpa awak,macam-macam kita sembang.Sampai ada tahap kutuk-kutuk orang pun ada (bila nak sedar diri weiii!asyik duk kutuk orang je -,-).Hahaha...Tapi awak layan jew cite saya.Sepatutnya saya yang pergi jumpa awak sebab esok tu bufday awak.Tapi terbalik pulak.Awak yang jumpa saya.Awak yang belanja saya makan MCD (actually aku yang mintak sebab teringin sgt dah~).Sampai kekenyangan dah saya.Sedap giler unwrap tuhhhh....Hahaha XD

Thanks awak sebab belanja saya ♥


Ikram Sambut Bufday Dengan Family :)



Kalau boleh saya nak jumpa awak lagi kalau ada rezeki.Macam-macam saya nak story mory dengan awak lagi.InsyaAllah :)


Thanks 4 reading :D



No comments: