| Indahnya Saat Melihat Anak Dalam Kandungan |

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum..

Hari tu aku pergi teman makcik aku yang tengah mengandung baby ketiga dia di sebuah hospital swasta..Tak silap aku Hospital Pantai,Ipoh.

Hospital Pantai ni memang bagus la.Diorang punya kelengkapan semua cukup tapi harga dia pun cantik la..Swasta la katakan.

Aku bukan nak story pasal Hospital Pantai ni.Aku nak story pasal baby yang aku tengok menggunakan satu mesin 4D..MasyaAllah memang nampak baby tuh..Comei sangat..Paling comel bila mulut dia gerak2 dalam kandungan makcik aku..Huiiii ~ Rasa nak mengandung pun ada jugak..Doakan aku cepat2 kahwin yew ~


Makin seronok pulak tengok baby tuh kadang2 gerak.Kadang2 tendang2...Tapi masa scan ritu dia tido.Huhuhu...Penat kot..Ye la dari Gerik ke Ipoh ambil masa berjam la jugak kan ?heeeee

Baby dalam kandungan..Comel kan ?



Thanks For Reading ~




No comments: