:: Indahnya Perancangan-NYA ::

Assalamualaikum..

MasyaAllah..Bersyukur atas semua yang telah Engkau kurniakan kepadaku..Amin ~

Alhamdulillah..dah nak dekat setahun dah tiqah dengan Encik H..Masuk 27.9.2013 ni cukup setahun ~

Pada mulanya tak sangka akan sampai sejauh ni..Memang mencabar percintaan jarak jauh ni~

Tiqah harap sangat dialah yang terakhir walaupun dia bukan yang pertama yang hadir dalam hidup tiqah ;)

Kalo dia baca blog tiqah ni..tiqah nak dia tahu yang tiqah bersyukur sangat dapat laki mcm dia..

Tiqah nak ucapkan thanks sangat2 at dia sebab :



  • Hadir dalam hidup saya
  • Ajar saya menjadi seorang yang tabah 
  • Selalu mendengar luahan hati saya
  • Selalu layan kerenah gila2 saya
  • Suka buat saya gelak
  • Ajar saya menjadi seorang anak yang baik untuk parents saya
  • Thanks sebab memahami saya
  • Thanks sebab percayakan saya

Banyak lagi sebenarnya tapi cukup la hanya yang ini jew tiqah boleh story mory.. hehehe

Thanks you sayang sebab hadir dalam hidup saya...

                                                          I LOVE YOU SAYANG

No comments: