| Hari Kantin | (Part 1)

Assalamualaikum

Hai..semua sehat ? Alhamdulillah..Thanks ag sekali sebab sudi bace blog yg tak seberapa ni..

Tadi at skola kitaorang nga kelam kabut buat persiapan Hari Kantin.

Pergh! penat xpayah cakap la..Huhuhu..mmg penat giler..Tadi pun balik nak dekat pukul 7 der.Nasib baik rumah dekat.Kesian jugak kat kengkawan yang rumah jauh tu.Pukul bape entah sampai rumat td..

Tadi masa nga buat persiapan..aku ni dah mmg kaki kamera kan.Kengkawan aku yg lain semua jenis yg gile2 ske bergambar..mmg shot habis la td..Tapi gambar aku xde la hebat cm gambar kome.
Camera fon w508 jew pong! (sadis giler dgr)..huhuhu

Tapi boleh snap pic utk buat kenangan yang hepi2 punya :D

Gelagat kengkawan yang gile2 :

Macam2 gaya dah member aku ni haa...(comel tak kak ton?) ahaks~

Rajinnye deme..aku tukang snap jew..hui3
Snap sebelum buat kerja :p (aku yang pky baju belang2 uh..chubbynye ble tgok..huh!-,-)

2 comments:

Mastura Aziz said...

sakan kelas demo niaga!!!

Atiqah Zayana said...

Hahaha..ak tukang jaga jew :D