| Gregory Gorgeous Seorang LELAKI Yang Pakar Mekap |

Assalamualaikum...

Hari ni nak share entry yang aku baca dr satu blog kecantikan..(Nampak tak aku ni suka pasai kecantikan ni even aku ni xcantik mne pon..huhuhu)

Dgr nama macam laki kan ?Actually sememangnya dia seorang lelaki..Guru lagi der ! Bukan guru fizik,kimia ke ape ke sebab aku ni bukan nak cari pasai pelajaran pong kalo online2 ni... Gregory Gorgeous,seorang lelaki dari Kanada dan baru sahaja berumur 20 an merupakan seorang guru lelaki yang pakar dalam mekap dan kecantikan wajah.Pergh! (cayalah lu)

Aku dah tengok gambar dia weyh!Kalah Cik Ta !!!

Bila melihat penampilan dia memang habis feminin der..Kalah kite yang pompuan ni...(sedihnye~)

Mari lihat gambar dia yang super cun + meletop2 ~

Cantik tak ?Haaa...Kan aku dah cakap ~ 

Nampak tak perbezaannya kat situ ?  

Handsome tak ?Heee..Cikgu Ni ~ 

Pergh!Yang Ni Hot !(Melting >,<)
Kalau korang nak tahu lebih lagi tips untuk kelihatan cantik ke ap ke sila la terjah ke Youtube Gregory Gorgeous Okey ?

                                                            Thanks For Reading ! 

No comments: