Be yourself !

Assalamualaikum..

Ramai kat luar sana x ada keyakinan utk jadi diri sendiri kan ?

Yela..kita cepat rasa rendah diri dengan kekurangan yang kita ada..
Korang jangan la pk cmtuh der !
Keyakinan diri tu penting tak kira la korang buat apa2 pon..
Kalo korang rasa diri ko tak cantik ke,x pandai ke..

Hye ! STOP !!!

Jangan pk cmtuh..Jangan set dalam otak korang mcm tuh der !

Setiap ciptaan Allah itu sempurna cuma keistimewaannya berbeza..

Jangan cepat rasa rendah diri nanti orang pijak kepala korang..Cayalah !

Dulu ak pun cm korang xde keyakinan diri..yela ak ni bkn cantik mne pon..xde la pandai mana pon..hahahaha

Tapi disebabkan keyakinan yang mendalam..cehwahhh...Alhamdulillah..ak dapat ape yg ak nak..cuma nak kawen jew xdapat lagi sebab mak suruh blaja tinggi2 dulu ... Hek3

Igt ! Jadi diri sendiri itu lebih baik taw!

Be yourself k ?
 Fighting !!!



No comments: