:: You're My Rainbow :: (M.H.I)

Disaat saya hampir kecundang dan jatuh,awak datang menyapa saya...
Ketika itu saya tiada arah tuju dan awak datang untuk menjadi sahabat saya..

Waktu tu hati saya kosong dan kehadiran awak telah memberi sinar kebahagiaan kepada saya..
Bila dah lama berkawan dengan awak bermacam2 kisah kita kongsi bersama~

Lama2 hati saya mula rindukan awak bila awak tak ada...
Rindukan ketawa awak,suara awak dan nasihat awak~

Ya Allah,adakah aku telah jatuh cinta kepadanya ?
Ya! itulah jawapannya,,,Saya dah jatuh cinta kat awak...

Bermacam2 dugaan kita hadapi bersama tapi awak masih setia dengan saya...

Awak berada bila saya perlukan awak..awak datang bila saya perlukan teman untuk luahkan masalah saya

Bila saya hampir jatuh awak pegang erat tangan saya supaya saya bangun semula..

Awak berikan saya semangat untuk hadapi semua masalah saya dan kehidupan saya...

Saya bangga dengan awak,,

Yang paling saya bangga dengan awak,awak berani datang jumpa mak saya..

Ya Allah tak semua lelaki mempunyai keberanian macam awak...

Dan saya paling tersentuh sekali bila awak janji akan lamar saya untuk jadi isteri awak suatu hari nanti...

Saya pegang janji awak tuh ^_^

Saya akan tunggu saat tuh..Saat awak datang untuk jumpa seluruh keluarga saya untuk lamar saya secara rasminya dan saya ingin menjadi yang HALAL buat awak dan berada disaat susah dan senang...

:: Buat selamanya ~ ::

:: Kadang2 Allah sembunyikam matahari, Dia datangkan hujan petir..Kita tertanya ke mana hilangnya matahari..Rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita pelangi ~ ::





No comments: