:: Dia Comel ::

Assalamualaikum...

Tajuk entah pape jew kan ?ahaks ~ (-_-'')

Semua kisah cinta yang berlaku at dri kita mcm novel jugak kalo korang ase la..tapi novel yang tidak dikarang..huihui.~

Tqah sayang dia sangat2...walaupun dia bukan cinta pertama tqah...

Ya Allah sayang tqah at encik H xtahu nak explain mcm mane...hanya Allah jew yang tahu ~

Kadang2 bila teringat balik kenangan kami bersama,tqah senyum sowang2 sampai kawan tqah tegur tqah "Ko mengelamun eh ?" ..bapak giler malu der ! HAHA

Tapi itu yang tqah alami sekarang..tqah xtahu dia bagi "ubat' apa kat tqah tapi tqah selalu berdoa agar jodoh kami berpanjangan..Amin ~

Ya Allah..kalo dia jeles..sangat2 comei ~ Merah muka dia walaupun dia kulit xsecerah mane pun..tapi memang COMEI!! jeles tqah ~Alahaiiii....

Melting kalo citew panjang2 ni ~ Hahaha

Doakan semoga jodoh kami berpanjangan..Amin ~ ;)




I LOVE YOU ~ 


No comments: