Cantiknya Perempuan Yang Berpurdah ~

Aku suka tengok perempuan yang berpurdah..Rasa macam mereka dilindungi dari mata-mata liar yang bukan mahram mereka..

Kawan-kawan aku Alhamdulillah ada yang sudah berpurdah..

Aku pun teringin nak berpurdah tapi aku ni mcm2 kena diperbaiki dulu...Agpon family aku tak berapa menggalakkan aku pakai purdah ni..Takut aku xlepas..Huhuhu.. Sedih ~ =_=

Sebab sekarang ni banyak kes perempuan yang teringin pakai purdah bila dah pakai diorang bukak balik..Jadi niat diorang pakai purdah tuh ape ? =,= ???

Kalo nak pakai purdah kena pasang niat yang betul jgn pakai handas jew nak pakai...

So..sape2 yang nak pakai purdah pk masak2 dlu sbb bukana pe takut korang pakai kejap jew pastu bukak balik..Menjatuhkan martabat wanita yang berpurdah ~ Itu dah tak betui...









No comments: